Napisz do nas

Jak zwrócić lub reklamować towar?

Dokładamy wszelkich starań aby nasi klienci byli zadowoleni z otrzymanych produktów, więc wszystkie przed wysyłką dokładnie sprawdzamy. Jednak wszystko się może zdarzyć, dlatego jesteśmy przygotowani na to, że towar może „nie przypaść Ci do gustu” lub pojawi się inny problem. Jeżeli chcesz zwrócić lub reklamować swoje zakupy skontaktuj się z nami przez e-mail: . Podaj numer swojego zamówienia oraz opisz co się stało i razem rozwiążemy ten problem.

 

Jak będzie przebiegał cały proces?

 

Chcę zwrócić towar.

Staramy się, aby cały proces był dla Ciebie jak najłatwiejszy i z wyprzedzeniem myślimy o możliwych komplikacjach. Dlatego do wiadomości e-mail potwierdzającej wysłanie zamówienia dołączmy specjalny formularz odstąpienia od umowy. Jeśli więc chcesz zwrócić zamówienie, wystarczy, że wypełnisz ten formularz i odeślesz go wraz z towarem z powrotem na nasz adres. Znajdziesz go w formularzu lub na naszej stronie internetowej, jako adres kontaktowy. 

Jeżeli od otrzymania zamówienia nie upłynęło 14 dni nie musisz podawać powodu odstąpienia od umowy. Wystarczy wpisać do formularza dane kontaktowe, numer konta bankowego i nazwę produktu, który chcesz zwrócić.

Prosimy o zwrot towaru w nienaruszonym stanie, o opakowanie nie musisz się martwić. Wystarczy, że zastąpisz je czymś nieprzezroczystym.

 

Chcę zareklamować towar.

Jeśli otrzymany od nas produkt jest wadliwy i chciałbyś go zareklamować wystarczy, że napiszesz e-mail, w którym zamieścisz jego zdjęcie. Wspólnie uzgodnimy czy wolisz zwrot pieniędzy, czy wymianę produktu na nowy. Reklamacje rozpatrujemy w jak najkrótszym czasie, maksymalnie do 30 dni od doręczenia przesyłki. W przypadku uznania reklamacji z prośbą o wymianę towaru wyślemy przesyłkę na nasz koszt.

 

Kiedy otrzymam pieniądze lub nowy towar?

Pieniądze są zwracane w terminie do 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu. Nowy towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia po uznaniu reklamacji.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.