Napisz do nas

Jak zamówić towar?

Staramy się, aby nasz sklep był przyjemnym miejscem, gdzie łatwo możesz zrobić zakupy. Jeśli nie wiesz jak złożyć zamówienie, przygotowaliśmy dla Ciebie krótką instrukcję.

Krok nr 1

Wybieraj w zaciszu swojego domu.

Niezależnie od tego, czy szukasz czegoś konkretnego, czy tylko przeglądasz co mamy do zaoferowania, staramy się, aby było to dla Ciebie jak najłatwiejsze. Nasze produkty są poklasyfikowane i podzielone na poszczególne kategorie. Możesz również użyć wyszukiwarki, dzięki której szybko znajdziesz to czego szukasz.

Krok nr 2

Sprecyzuj swoje wymagania. 

Kliknij na produkt, który Cię zainteresował i sprawdź jego parametry na przykład rozmiar lub skład materiału. Tutaj dowiesz się również czy wybrany przez Ciebie towar mamy w magazynie i kiedy do Ciebie dotrze. 

Jeśli jesteś zdecydowany kliknij „Dodaj do koszyka”. Teraz możesz kontynuować zakupy lub przejść do składania zamówienia. 

Krok nr 3

Koszyk.

Kiedy dodasz już wszystkie produkty przejdź do koszyka klikając na jego ikonę. Widnieje na niej liczba produktów, które zostały przez Ciebie dodane. W koszyku możesz sprawdzić, czy znajdują się tam wszystkie interesujące Cię produkty, zmienić ich ilość lub usunąć te, z których chcesz zrezygnować. Jeśli na liście brakuje jakiejś pozycji, możesz wrócić i kontynuować zakupy. Następnie wybierz sposób dostawy (możesz wybierać między kurierem DPD, kurierem Inpost, Paczkomatem lub Pocztą Polską) oraz płatności (za pobraniem lub płatność online).

Krok nr 4

Wypełnij formularz.

Prosimy o wypełnienie prostego formularza z adresem dostawy, imieniem, nazwiskiem oraz danymi kontaktowymi. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający zawierający dane potrzebne do zrealizowania płatności oraz formularz reklamacyjny. 

Krok nr 5

Gotowe!

Teraz wystarczy tylko czekać, aż Twoje zamówienie zostanie dostarczone.  Kiedy paczka będzie gotowa do wysłania zostaniesz o tym poinformowany. 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.